Polityka prywatności klubu Fit & Gym Club w Lubartowie
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem stron internetowych http://www.fitandgym.pl/ (Strona Internetowa), https://fitandgymclub.cms.efitness.com.pl/ (Strefa Klienta)
i przetwarzanych w systemie informatycznym eFitness (System)
jest firma Rafał Czerski Fit and Gym z siedzibą w 21-100 Lubartów, ul. KS. J. Popiełuszki 15, NIP: 714 199 00 14
Zakres informacji gromadzonych i wykorzystywanych przez Administratora
Użytkownicy Strony Internetowej (Użytkownik) / klienci klubu (Klient) pozostają anonimowi, do czasu aż sami nie zdecydują inaczej.
Klienci podają swoje dane osobowe dobrowolnie, przy czym Administrator informuje, że korzystanie z niektórych funkcjonalności Strony Internetowej i świadczenie niektórych usług jest związane z koniecznością podania przez Klienta określonych danych osobowych.
W szczególności Administrator zbiera oraz przetwarza Stronie Internetowej oraz w Systemie następujące dane:
- Dane „zwykłe”, w tym: imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail, dane adresowe, data urodzenia, płeć, numer dowodu osobistego, numer rejestracyjny samochodu, status (np. student, emeryt), informacje na temat częstotliwości wizyt w klubach, wejścia do klubu oraz wyjścia z klubu, informacje o wybieranych zajęciach, zakupach dokonywanych w klubach, treningach personalnych, dane fotograficzne (zdjęcie robione klubowiczowi bądź wgrywane przez klubowicza do systemu eFitness);
- Dane osobowe zaliczające się do szczególnych kategorii danych (w dotychczas obowiązującej ustawie o ochronie danych osobowych zwane „danymi wrażliwymi”), w tym: dane medyczne (na podstawie pomiarów dokonywanych na terenie siłowni, np. tętno, waga, informacje o kondycji fizycznej, itp.).
Cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe podane przez Klientów w zależności od podstawy ich przetwarzania jak również rodzaju funkcjonalności i usług w związku, z którymi są zbierane i przetwarzane, przetwarzane będą przez Administratora odpowiednio w celach:
- wykonania zawartej umowy o świadczenie usług sportowych;
- wykonywania obowiązku prawnego (wynikającego m.in. z przepisów prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości i archiwizacji, z przepisów określających przedawnienie roszczeń);
- wykonywania prawnie uzasadnionych interesów Administratora, przez które rozumie się:
- marketing usług własnych;
- zapewnienie bezpieczeństwa osób (przede wszystkim klientów oraz obsługi klubów) oraz mienia Administratora. Dotyczy to również monitoringu znajdującego się w klubach – z zachowaniem prywatności i godności osób;
- dochodzenie lub obrona w sprawie roszczeń lub praw Administratora;
- przeciwdziałania nadużyciom ze stronu klienta.
Zapisanie się do usług oferowanych przez Administratora
Świadczenie usług drogą elektroniczną polegających na rejestrowaniu konta w systemie Administratora, zarządzanie nim czy dokonywanie rezerwacji online wymaga wypełnienia formularza, w którym należy podać określone dane osobowe m.in. umożliwiające skontaktowanie się z Klientem (np. adres e-mail). Dane wskazane w formularzu przetwarzane będę również w związku z realizacją umowy o świadczenie usług sportowych.
Informacje podane w formularzu są wykorzystywane wyłącznie do niezbędnych kontaktów z naszymi klientami oraz do lepszego dostosowania świadczonych przez Administratora usług i ofert do potrzeb klientów.
Ochrona transmisji danych
Formularz wypełniony przez Klienta w trakcie zapisywania się, a także proces autoryzacji (logowania) do konta Klienta i zasobów Administratora realizowany jest za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet.
Wszelkie dane w tym dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Administratora z zachowaniem właściwych środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania określone w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Udostępnienie oraz przekazywanie danych osobowych
Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych firmie eZarządzanie Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu ul. Słowackiego 16/2b, 60-823 Poznań, NIP 782-24-82-230, od której dzierżawi system informatyczny zarządzania klubem „eFitness”.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Podstawa przetwarzania danych osobowych
Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest, w zależności od rodzaju funkcjonalności i świadczonych usług, odpowiednio:
- zgoda osoby, której dane dotyczą, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- konieczność przetwarzania danych osobowych dla realizacji umowy o świadczenie usług sportowych, gdy osoba, której dane dotyczą jest ich stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem tych umów na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
- niezbędność przetwarzania w celu wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
- niezbędność przetwarzania danych osobowych dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora albo odbiorców danych w tym w szczególności w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).
Prawa osób, których dane dotyczą / dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Administrator informuje, że w celu zapewnienia przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołał, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych, Inspektora Ochrony Danych. Funkcję tą pełni Waldemar Grudzień. We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować przy użyciu następującego adresu: info@fitandgymclub.pl.
Każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Administratora przysługuje prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania (w przypadku przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Zmiana danych osobowych (w tym zgód) może się odbyć przy pomocy personelu recepcji lub samodzielnie przy wykorzystaniu Strefy Klienta dostępnego w ramach naszago Systemu.
Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez czas trwania zawartej umowy oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji przez Administratora praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów dotyczących przedawnienia roszczeń, w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – do czasu jej cofnięcia, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, do czasu zgłoszenia sprzeciwu.
Pliki „cookies”
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
Kontakt
W celu realizacji uprawnień określonych w Polityce Prywatności w dowolnej chwili można podejmować kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu email info@fitandgymclub.pl albo Administratorem za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej na adres: Rafał Czerski Fit and Gym, ul. KS. J. Popiełuszki 15, 21-100 Lubartów
- poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@fitandgym.pl
Regulamin Fit & Gym Club Lubartów
Zapisy ogólne
- Z usług Fit & Gym Club zwanego dalej „Klubem” mają prawo korzystać osoby, zwane dalej „Klientami”, które zapoznają się i zaakceptują regulamin Klubu oraz wypełnią Formularz Osobowy dostępny na stronie www.fitandgym.pl w zakładce rejestracja lub bezpośrednio u pracownika recepcji. Rejestracja w klubowym systemie jest bezpłatna.
- Klientem Klubu może zostać osoba, która ukończyła 18 lat lub osoba, która ukończyła 16 lat, pod warunkiem pisemnego oświadczenia od prawnego Opiekuna. Oświadczenie musi zawierać zobowiązanie do ponoszenia odpowiedzialności za osobę ćwiczącą oraz ewentualne szkody przez nią wyrządzone,
- Na terenie Klubu mogą ćwiczyć jedynie osoby, które posiadają Kartę Klubową i aktualny abonament lub które wykupiły wejście jednorazowe zgodnie z obowiązującym cennikiem lub posiadają kartę Benefit (karta Multisport, Fit Profit, OK),
- Warunkiem otrzymania Karty Klubowej jest zapoznanie się oraz akceptacja regulaminu Klubu oraz uiszczenie opłaty za Kartę Klubową zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku zagubienia karty, Klient zobowiązany jest powiadomić pracowników recepcji. Nowa karta zostanie wydana po ustaleniu danych osobowych i numeru Karty Klubowej Klienta oraz uiszczeniu przez Niego opłaty w wysokości 20 zł,
- Karta Klubowa upoważnia do wejścia do Klubu wyłącznie osobę wskazaną na tej karcie. Klub zastrzega sobie prawo do kontroli tożsamości osoby posługującej się Kartą Klubową. Udostępnienie Karty Klubowej osobom nieupoważnionym, będzie skutkować wykluczeniem z Klubu, bez prawa ubiegania się o zwrot wpłaconych opłat,
- Szafki w przebieralni udostępniane są wyłącznie na czas pobytu w Klubie,
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w szatniach oraz w innych pomieszczeniach Klubu,
- Obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych, narkotyków oraz środków dopingujących,
- Nie wolno przebywać osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
- Za dewastację rzeczy należących do Klubu oraz wszelkie świadome działanie na jego szkodę Klient odpowiadał będzie prawnie lub finansowo,
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do zasad korzystania z Klubu. Naruszenie wyżej wymienionych zasad upoważnia Klub do odstąpienia od umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym,
- Klub zastrzega sobie prawo do odmowy członkostwa bez podania przyczyny, lub w szczególnych sytuacjach związanych z rażącym nieprzestrzeganiem regulaminu wycofać je,
- Do sterowania sprzętem TV, klimatyzacją itp. uprawniony jest tylko pracownik Klubu,
- Aby uzyskać Fakturę za usługi świadczone przez Fit & Gym Club, prosimy o pozostawienie pełnych danych odbiorcy. Faktury wydawane będą w ciągu 7 dni od daty zakupu usługi – do odbioru w recepcji Klubu,
- Godziny otwarcia klubu określone są na stronie internetowej www.fitandgym.pl, Klub zastrzega sobie możliwość zmiany godzin otwarcia klubu,
- Każde uszkodzenie maszyny lub sprzętu do treningu klient zobowiązany jest zgłosić do pracownika recepcji klubu,
- Klub zastrzega sobie prawo do zamknięcia klubu w dni świąteczne (kościelne, państwowe) oraz na czas przeprowadzanych remontów,
- W Klubie istnieje możliwość zawieszenia obowiązującego karnetu na okres równego tygodnia informując Klub o fakcie telefonicznie, mailowo lub poprzez media społecznościowe minimum jeden dzień przed zamierzoną datą zawieszenia.
- Każdy członek Klubu ma obowiązek stosować się do niniejszego regulaminu. Pracownicy Klubu sprawują nadzór nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu,
- Wszelkie skargi należy kierować bezpośrednio do Managera Klubu,
- Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie,
- Regulamin Klubu obowiązuje od 1.01.2019 r.
Osoby przebywające na terenie Klubu zobowiązane są do:
- Okazania przy wejściu Karty Klubowej lub Benefit, a następnie pozostawienia Jej w recepcji, w celu otrzymania kluczyka do szafki. Po zakończeniu ćwiczeń należy oddać kluczyk i odebrać Kartę. W przypadku złamania lub zgubienia kluczyka do szafki obowiązuje opłata w wysokości 20 zł,
- Zapoznania się z instrukcjami użytkowania sprzętu (uzyskanie informacji od personelu klubu) przed przystąpieniem do jego używania,
- Zachowania należytej ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem klubu. Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instrukcjami obsługi i wskazówkami personelu Klubu lub bez uprzedniego zapoznania się z wyżej wymienionymi zasadami. Wszelkie skutki powyższego działania całkowicie obciążają osobę korzystającą,
- Odkładania używanego sprzętu na miejsce dla niego przeznaczonego,
- Przestrzegania powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego, zasad dobrego zachowania i szacunku w stosunku do osób współćwiczących, w szczególności obowiązuje zakaz krzyczenia i używania słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe, rzucanie sprzętu bezpośrednio na posadzkę,
- Powstrzymania się od zachowania mogącego narazić mienie Klubu na uszkodzenie lub zniszczenie, zachowania czystości oraz powszechnie przyjętych norm higieny w szatniach, toaletach, pod natryskami itp.,
- Opuszczenia siłowni nie później niż 5 minut przed zamknięciem Klubu.
- Po skończeniu treningu Klient powinien zostawić po sobie porządek oraz proszony jest o dezynfekcję maszyn, w tym maszyn cardio: uchwytów bieżni oraz maszyn eliptycznych płynem dezynfekującym oraz papierem,
- Osoby mające problemy zdrowotne, przed przystąpieniem do ćwiczeń powinny skonsultować się z lekarzem lub specjalistą,
- Osoby mające wątpliwości co do wykonania ćwiczenia bądź obsługi maszyny powinny poprosić o pomoc trenera,
- Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym i nie ma konieczności uprzedniego zapisywania się,
- Instruktor prowadzący trening indywidualny nie jest dostępny dla pozostałych klientów,
- Trening indywidualny mogą prowadzić tylko instruktorzy Klubu. Nie dopuszcza się prowadzenia treningów indywidualnych przez osoby obce, nie będące instruktorami Klubu,
- W przypadku nieobecności na wybranych zajęciach fitness: nie ma możliwości odrobienia tych zajęć w terminie późniejszym,
- Każdy ćwiczy na własną odpowiedzialność,
Zajęcia Fitness
- Członek Klubu zobowiązany jest do wcześniejszego zapisania się na zajęcia fitness zgodnie z obowiązującym grafikiem.
- Członek Klubu zobowiązany jest stawić się na recepcji klubu maksymalnie 5 min przed zajęciami,
- Klub zastrzega sobie prawo do zmiany planu zajęć grupowych oraz Instruktora.
- Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć fitness/ zajęć grupowych w przypadku ilości osób poniżej 5 zapisanych członków klubu
- Klienci Klubu zobowiązani są do punktualnego przychodzenia na zajęcia i treningi Niedopuszczalne jest wchodzenie na salę ćwiczeń po rozpoczęciu zajęć,
- Klub zastrzega sobie możliwość blokady zapisów na zajęcia fitness na kolejne 7 dni w przypadku dwukrotnego nieodwołania zajęć (na 3 godziny w strefie klienta oraz na 2 godziny telefonicznie) lub nieobecności.
- Nieobecność na zajęciach po zapisie w grafiku (poprzez strefę klienta/telefonicznie/osobiście w recepcji klubu) będzie jednoznaczna z wykorzystaniem jednego wejścia z obowiązującego karnetu.
- W przypadku odwołania zajęć z winy Klubu, karnet fitness będzie przedłużony o 1 lub więcej dni roboczych w zależności od ilości odwołanych zajęć.
Promocje
- Poza ofertami stałymi, okresowo obowiązywać będą oferty specjalne (promocje),
- Promocje nie podlegają łączeniu,
- Każda promocja jest ogłaszana przez Klub i obowiązuje do czasu odwołania,
- Promocje są opatrzone odrębnym regulaminem, z którym należy się zapoznać.
Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania
REGULAMIN FIT AND GYM NA CZAS PRZECIWDZIAŁANIA ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ COVID-19
- W obiekcie Fit & Gym dalej zwanym klubem, w dalszym ciągu obowiązuje podstawowy regulamin dostępny w klubie lub na stronie internetowej.
- Regulamin na czas przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa jest dostępny przy wejściu do klubu lub na stronie internetowej www.fitandgym.pl
- Zaleca się umycie rąk zaraz po przyjściu do klubu jak i przed jego opuszczeniem, szczególnie przed oddaniem kluczyka do szatni.
- Osobom powyżej 60 r.ż oraz osobom z grup wysokiego ryzyka sugeruje się rozważenie decyzji o korzystaniu z klubu do czasu ustania zagrożenie epidemicznego.
- Zaleca się zapoznanie z infografikami dotyczącymi dezynfekcji i mycia rąk.
- Zaleca się utrzymywanie 2 metrów odległości między osobami ćwiczącymi lub korzystanie z co 2 maszyny/sprzętu w tej samej chwili przez osoby ćwiczące.
- W godzinach 12.30-13.00 przewidziana jest cykliczna dezynfekcja sprzętu, sali ćwiczeń,powierzchni oraz wentylacja, podczas której w klubie mogą znajdować się tylko pracownicy klubu.
- W toalecie może znajdować maksymalnie 2 osoby jednocześnie.
- Limit osób przewidziany na każde piętro klubu to 20 osób (jednocześnie w całym klubie może przebywać do 40 osób – 1 osoba na 10m2, nie licząc pracowników)
- W związku z wymaganą dezynfekcją sprzętu i sali fitness po zajęciach, klub zastrzega sobie prawo 10-15 minutowej przerwy między zajęciami, co jest równoznaczne z opóźnieniem zajęć i opóźnieniem wydawania kluczyków do szatni (do momentu opuszczenia poprzedniej grupy)
- W klubie w oznaczonych miejscach, rozmieszczone są dozowniki z płynem dezynfekującym, których użycie jest obowiązkowe po każdym użyciu maszyny. Instrukcja używania płynu dezynfekującego znajduje się na etykiecie.
- Używanie suszarki nadmuchowej w toalecie jest zabronione
- Zaleca się dezynfekcję szafki w szatni po użyciu (dezynfekcja w gestii klienta klubu)
- Dezynfekcja toalet będzie przeprowadzana nie rzadziej niż 2 godziny.
- Klienci u których istnieje podejrzenie infekcji po pomiarze temperatury termometrem bezdotykowym mogą zostać wyproszeni z klubu.
- Klienci, którzy w sposób rażący naruszają zasady bezpieczeństwa, podlegają upomnieniu przez personel i w ostateczności mogą zostać poproszone o opuszczenie obiektu ze skutkiem natychmiastowym.
Celem wdrażanych procedur jest:
- zwiększenie bezpieczeństwa dla pracowników oraz klientów klubu,
- minimalizowanie ryzyka zakażenia pracowników oraz klientów i innych osób z zewnątrz,
- ograniczenie liczby kontaktów na terenie siłowni/klubu fitness,
- kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.